Vércukor Egyensúly Program

LEGFONTOSABB LÉPÉSEK A VÉRCUKORSZINT EGYENSÚLYÁHOZ

Az egészséges vércukorszint és inzulinszint az alapja minden hormonegyensúly tervnek. Az egyik legfontosabb lépés, hogy egyensúlyba hozd a hormonjaidat és kezedbe vedd a ciklusod, termékenységed és ami a legfontosabb, az életed irányítását. Ebben a programban megismerheted a cukor és szénhidrátok, valamint a vércukorszint ingadozásának hatásait a menstruációs ciklusra, valamint azt, hogy miként lehet egyensúlyban tartani a vércukorszintet az optimális hormonális működés és az egészség érdekében.

A legtöbben nem gondoljuk, hogy akár a vércukorszintünk is állhat a háttérben, ha olyan problémákkal nézünk szembe, mint a gyakori éjszakai ébredés és a szabálytalan menstruációs ciklusok.

A vércukorszint egyensúly kérdésével sajnos nem foglalkozunk mindaddig, amíg olyan súlyos klinikai diagnózissal nem állunk szemben, mint a cukorbetegség vagy az inzulinrezisztencia. Ezek azonban nem olyan állapotok, amelyek egyik napról a másikra alakulnak ki. Rengeteg lehetőség van a vércukor problémák felismerésére és a vércukorszint egészséges szinten tartására, hogy megelőzzük a komolyabb zavarokat.

Fontos tudnunk azt is, hogy a vércukor problémák gyakran összefonódhatnak más betegségekkel, például SIBO-val, PCOS-szel. Ezért is kellene komolyan vennünk a vércukor egyensúlyban tartását, akárcsak az alvásunk minőségét vagy éppen a stressz kezelését. Más szóval, a vércukorral nem csupán azoknak érdemes foglalkozni, akik már cukorbetegek.

Milyen, amikor egyensúlyban van a vércukorszinted?

  • Napközben energiád nagyjából állandónak mondható, különösebb “összeomlások” és “mindjárt leragad a szemem, ha nem iszok még egy 5. kávét” epizódok nélkül
  • Gyakorlatilag nem kívánod a cukrot és a kávét, vagyis, ha nem iszol kávét és nem eszel valami édeset is szépen és boldogan eltelik a nap és nem akarod megölni a főnököd vagy a férjed
  • Étkezések után nem vágysz valami édesre mindenképpen
  • Este el tudsz probléma nélkül aludni és átalszod az éjszakát, nem ébredsz fel sokszor
  • Reggelente energikusan ébredsz, motivált vagy
  • A hangulatod stabil ….bizony! Ilyen is van! Akár minden nap a ciklusod során…:)


A vércukorszinted nagy hatással lehet arra, hogy hogyan érzed magad nap mint nap, ezért ha megtanulod egyensúlyba hozni azt az étrended, a testmozgás és az életmódbeli szokások segítségével, az segíthet abban, hogy a lehető legjobban érezd magad, és elkerüd a jövőbeli egészségügyi problémákat. 

Ebben nyújtunk neked segítséget ebben a programban!

Iratkozz fel a várólistára, hogy értesülj, amint elindul a program!

Ha feliratkozol időben értesülsz további információkról, árakról, csomagokról, amint megnyitjuk a regisztrációt, hogy még időben tudj csatlakozni.

PCOS Program
- A természetes recept

9 lépés a hormonegyensúly, az egészséges anyagcsere és a termékenység felé

Ismét megnyitottuk 05.16-ig!

A helyek száma korlátozott - biztosítsd a tiédet még ma!